2007年11月22日 星期四

You light up my life(1978)







You light up my life---Debbie Boone

So many nights I sit by my window
Waiting for someone to sing me his song
So many dreams
I kept deep inside me, alone in the dark
But now you've come along
:
You light up my life
You give me hope to carry on
You light up my days and fill my nights with song

Rolling at sea, adrift on the water
Could it be finally, I'm turning for home
Finally, a chance to say "hey, I love you"
Never again to be all alone

It can't be wrong
When it feels so right
Cause you light up my life


你照亮我的生命 黛比潘

多少個夜晚,我獨坐窗前
等待有人為我唱情歌
多少個夢裡
我獨自在深沈的黑暗中
如今,你來到我身邊

你照亮我的生命
帶給我活下去的希望
你照亮我的日子,用歌填滿我的夜晚

在海中翻滾,在水裡漂浮
這一切是否已結束,我正掉頭返航
終於有機會說:「嗨!我愛你!」
再也不會孤單一人

不會再錯了
當一切如此美好
因為,你照亮了我的生命

沒有留言: