2007年10月23日 星期二

Now and Forever



Richard Marx
Whenever I'm weary from the battles that rage in my head
無論何時,我都會因為在我腦中的激烈爭鬥而疲倦
You make sense of madness when my sanity hangs by a thread
你快瘋掉,當我思緒混亂時
I lose my way but still you seem to understand
我失去了自我但是你仿佛仍然懂得
Now and forever
現在到永遠
I will be your man.
我將是你的男人
Sometimes I just hold you
有些時候我抱著你
Too caught up in me to see
抱緊我並看著我
I'm holding a fortune that heaven has given to me
我掌握著命運這是上天賜予給我的
I'll try to show you each and every way I can
我試著引導你,盡我所能
Now and forever
現在到永遠
I will be your man
我都將是你的男人
Now I can rest my worries and always be sure
現在我能夠摒棄我的煩惱,永遠這樣
that I won't be alone anymore
我不再孤獨
If I'd only known you were there all the time
假如我知道你總是在
All this time
總是
Until the day the ocean doesn't touch the sand
直到海枯的那一天
Now and forever
現在到永遠
I will be your man
我都將是你的男人
Now and forever
現在到永遠
I will be your man
我都將是你的男人

沒有留言: