2007年10月23日 星期二

Without You



Mariah Carey

No, I can't forget this evening and your face
不,我不能忘記這樣的夜晚和你的臉
When you were leaving
當你離去的時候
But I guess that's just the way the story goes
但是我猜那正是故事發展的方式
You always smile
你總是微笑
But in your eyes your sorrow shows, yes, it shows
但是你眼中的憂鬱表明,是的,他們表明
No, I can't forget tomorrow
不,我不會忘記明天
When I think about my sorrow
當我想起我的悲哀
I had you there, then I let you go
我擁有你,然後讓你離去
And now it only fair that I should let you know
現在我應該讓你知道,這是唯一公平的方式
What you should know
你該知道什麼
I can't live if living is without you
如果生活中沒有你我不能活
I can't give I can't give anymore
我不能付出,我不能再付出
I can't live if living is without you
如果生活中沒有你我不能活
I can't give I can't give anymore
我不能付出,我不能再付出

沒有留言: